Erdoğan'dan ilk açıklama

JAN29


Çankaya Köşkü'nde 29 Ekim resepsiyonunda gündeme ilişkin soruları yanıtlayan Başbakan Erdoğan, "Polise barikatı kaldırın emrini ben vermedim.Cumhuriyeti Cumhur korur,yaşananlar Cumhuriyet mitinglerine benziyor; 8 ayrı yer gösterdik Kılıçdaroğlu beğenmedi, illegal örgütlerin peşine takıldı. Tenis turnuvasındaki protestocularla aynı kişiler, CHP kaybeder" dedi.

Türkiye Cumhuriyeti'nin 89. yıl dönümü kutlamaları kapsamında Cumhurbaşkanı Abdullah Gülev sahipliğinde Çankaya Köşkü'nde 29 Ekim resepsiyonunda düzenlendi. Resepsiyona yaklaşık 2 bin 500 kişi davet edildi. Başbakan Erdoğan, eşi Emine Erdoğan'la birlikte ilk kez resepsiyona katıldı. Genelkurmay Başkanı ve kuvvet komutanları da eşleriyle birlikte resepsiyona katıldılar.BDPgrup başkan vekilleri düzeyinde resepsiyona katılırken, ilk kez komutanlarla BDP'liler aynı çatı altında bir araya geldi.
'Polis görevini yapmadı'
İlklerin yaşandığı Çankaya Köşkü'ndeki 29 Ekim resepsiyonunda gündeme ilişkin soruları yanıtlayan Başbakan Erdoğan, "Polise barikatı kaldırın emrini ben vermedim. Polis görevini yapmadı, 11’i yaralandı, medya buna yer vermedi. Cumhuriyeti Cumhur korur, yaşananlar Cumhuriyet mitinglerine benziyor; Kılıçdaroğlu’nun yaptığı provokasyondur. 8 ayrı yer gösterdik Kılıçdaroğlu beğenmedi, illegal örgütlerin peşine takıldı. Tenis turnuvasındaki protestocularla aynı kişiler, CHP kaybeder" dedi.
Erdoğan eşi Emine Erdoğan'ın ilk kez resepsiyona katılmasıyla ilgili olarak "Bugüne kadar beni Emine Hanım'la buraya sokmayanlar utansın. Benim eşimle Hayrünnisa Hanım arasında en ufak tatsızlık, huzurlusluk olmadı. Söylentiler yalan, uydurma. Aramıza nifak sokulması mümkün değil." açıklaması yaptı. Erdoğan cezaevlerinde yapılan açlık grevlerini de "Aç kalan falan yok, İçişleri Bakanı gitti. Az ya da çok birşeyler yiyip içiyor" diye değerlendirdi.

0 yorum: