ARTIK FENERBAHÇE'DE NASIL OYNARIM!

JAN29

ARTIK FENERBAHÇE'DE NASIL OYNARIM!

Kocaman “Yapmadığım bir şeyden dolayı beniçirkin insan gibi gösteriyorlar. F.Bahçe formasınıonurla giydim ama bu ortamda daha ne kadargiyerim bilmiyorum” diyen Meireles’i kampta terapiye alacak


ALİ CAN
G.SARAY ile oynanan derbi maçta gördüğü kırmızı kartın ardından hakem Halis Özkahya’ya tükürdüğü, gay dediği ve eliyle küçük düşürücü hareket yaptığı nedeniyle Disiplin Kurulu’ndan 12 maçlık tarihi bir ceza alan F.Bahçeli Raul Meireles, Tahkim Kurulu’nun cezasını indirmesiyle derin bir ‘oh’ çekti. Ancak 10 günde yaşadığı baskı ve stresin Portekizli oyuncunun Türkiye’deki geleceğini tehlikeye bile attığı ortaya çıktı. Medyada çıkan haberler nedeniyle morali çok bozulan Meireles, hocası Aykut Kocaman ile yaptığı konuşmada sarfettiği sözlerle kafasının ne kadar karışık olduğunu belli etti.
“BURAYA futbol oynamaya geldim ancak yapmadığım bir hareketten dolayı beni çirkin insan gibi gösteriyorlar. Bu şartlar altında F.Bahçe’de forma giysem de nasıl sağlıklı oynarım. İçimden oynamak bile geçmiyor. Her şeyden soğudum. Sözleşmem devam ediyor ama seneye sizinle geleceğim için tekrar konuşmak isterim. F.Bahçe formasını onurla giydim ama bu ortamda ne kadar daha giyerim bilemiyorum” dedi.
İSTİFAYI DA ETKİLEDİ
AYKUT Kocaman’ı bir anda sıkıntıya sokan bu dertleşme sonrası 12 maçlık ceza açıklandığında Meireles başta ülkesi olmak üzere birçok isimden destek görmüştü. Bu isimlerin arasında Real Madrid’de forma giyen Cristiano Ronaldo bile vardı.
F.BAHÇELİ bir yönetici ise Aykut Kocaman’ın Meireles’in davasına da çok takıldığına değinerek “Verilen ceza bizi hangi noktalara getirdi. Caner ağzını açmadığı halde 2 maç ceza yedi. Kaldı ki ağzını açmadığı bile tescillendi. Bir de üzerine Meireles’e ağır bir ceza geldi. Bu şartlar altında hocamız da ‘Ben oyuncumu şimdi nasıl buraya konsantre edeceğim. Kimse bizleri düşünmüyor demişti. Takımın çok önemli bir parçası Meireles. Chelsea’den oyuncu alıyoruz ama oynatamıyoruz.’ İşte tam da bu davalarla uğraşırken Karabük maçı sonrası hocamızın istifa etti” ifadelerini kullandı.  
BU gelişmelerin ardından sarı-lacivertlilerde göreve devam kararı alan Kocaman’ın kamp boyunca Meireles’e terapi uygulayıp, 2. yarıya hazırlaması bekleniyor.http://www.varaktasarim.com/

0 yorum: