Arıboğan: Eğer planı yapsaydık Galatasaray'da olmazdık

JAN29

Arıboğan: Eğer planı yapsaydık Galatasaray'da olmazdık

Federasyondayken Fenerbahçe’ye karşı art niyetli olsaydık, ben ve onlar (İlhan Helvacı-Ebru Köksal) Galatasaray’daki görevlerimize özellikle gelmezdik!

19 Temmuz 2013 | 10:48
Fenerbahçe’nin hedefe koyduğu isimlerin başında gelen Galatasaray Kulübü CEO’su Lütfi Arıboğan, federasyonda görev yaptığı dönemde, iddia edildiği gibi şike sürecine ilişkin Fenerbahçe’nin aleyhinde asla çalışmadığını söyledi.
 
Önceki gün sert açıklamalar yapan ve “Hırsızın hiç mi suçu yok” diyen Arıboğan, “O zamanki başkanımız Sayın Mehmet Ali Aydınlar Fenerbahçelilik, bizler de Galatasaraylılık yapmadık” diyerek serzenişine devam etti.
 
İşte Arıboğan’ın çok konuşulacak sözleri: İki senedir, bazı kulüplerimiz zor durumda diye konuşmuyoruz. Yargılama sürerken, onlara bir cevap veririz de yanlış anlaşılır diye ortalığa çıkmıyoruz. Ama bu da bir yere kadar! Suskunluğumuz efendiliğimizdendir. Fenerbahçe’ye saygımızdandır. Bir eksiğimiz ya da yanlışımız olduğundan değil. Aslında polemiklere girmek benim pek tarzım değildir ama bizi de bazen çileden çıkarıyorlar.
 
“Ebedi dostluk bitmez”
 
Baktım ki artık bunu yapanlar bunu bir iletişim stratejisi haline getirmişler. Bunun farkına çoktan varmıştım ama belli bir düzeyde bırakırlar diyordum. Fakat baktım ki bunu bir ana strateji haline getirip esas konuyu unutturmaya çalışıyorlar. Öyle olunca ben de artık reaksiyon gösterdim. Camialar arasındaki ebedi dostluk hiçbir zaman bitmez. Buna çok dikkat ediyoruz. Fenerbahçe camiası bizim ebedi dostumuz. Ama bizim sorunumuz, daha doğrusu Türk futbolunun sorunu, Türkiye’ye ve Fenerbahçe’ye bunu yaşatanlardır. Bazılarının amacı bizi Fenerbahçe ile karşı karşıya getirmek olabilir. Ama benim Fenerbahçe ile karşı karşıya gelmem söz konusu olamaz. Camialara saygımız sonsuzdur.
Aydınlar vurgusu...
 
Sayın Mehmet Ali Aydınlar ile çok değerli işler yaptık. Takım halinde o zor dönemde görev aldık. Tabii suyu bulandırmak isteyenlerin şöyle bir cehaletleri var: Federasyon’da görev yapan insanlar federasyonculuğu bilmedikleri için objektif ve tarafsız olarak hizmet ederler.
 
Federasyonun özelliği budur ama aslında spor yöneticisi olmayanlar, hiç federasyonda görev yapmamışlar, kendi kısır düşüncelerini bu şekilde yansıtıyorlar. Zannediyorlar ki federasyonda görev yapanlar taraf tutar diye. Ne Mehmet Ali Aydınlar Fenerbahçelilik yaptı ne de ben Galatasaraylılık yaptım. Herkes orada şerefiyle objektif olarak Türk futboluna hizmet etti.
 
Arkadaşlarını savundu
 
Arıboğan, Fenerbahçe’den gelen ve “Her taşın altından Galatasaraylılar çıkıyor” açıklamasına da tepki gösterdi. “Sizinle birlikte, İlhan Helvacı ve Ebru Köksal’ın federasyondan hemen sonra Galatasaray’da göreve başlaması tesadüf olarak görülmüyor, öyle gösteriyorlar. Buna bir yanıtınız olacak mı” sorusunu cevaplandırdı: “Eğer burada bir art niyet, bir plan olsaydı, ona dikkat edilirdi! Yani federasyondan sonra asla Galatasaray’da olmazdık. Ne ben ne de onlar. Özellikle Galatasaray’a gelmezdik! Vasıflı spor yöneticileri Galatasaray’da ise yapacak bir şey yok.
(Bugün)
Etiketler: arıboğan, lütfü arıboğan, galatasaray, fenerbahçe, uefa, federasyon,
http://www.varaktasarim.com/

0 yorum: